منوی اصلی
صفحه نخست alh luvtd ;kdn تبیان
درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما فقط مطالبی که در قسمت 1- "مطالب،نواها ونماهای تولیدی وبلاگ" 2- :"مطالب و مقالات تولیدی نویسنده" 3- و قسمت : " نرم افزارهای تولیدی نویسنده وبلاگ" میباشد مربوط به نویسنده(بنده) وبلاگ است تمام این مطالب به تلاش خود نویسنده به دست آمده و از هیچ وبلاگی کپی گرفته نشده حتی سعی کرده ام که کالاهایی که دوستان دیگر معرفی کرده اند،معرفی نکنم تا کالاهای جدید را معرفی کنم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم تشکر
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 471385
تعداد نوشته ها : 42
تعداد نظرات : 5
این سایت را حمایت می کنم
Online User
Rss
لوگوی ما



لوگو دوستان

براي ديدن قسمت اول كليك كنيد


براي ديدن قسمت دوم كليك كنيد


و- فعاليتهاي مربوط به حوزه امنيتي و حفاظتي:

۱- آيا مي دانيد كه؛ ايجاد موسسات و شركتهاي حفاظتي، حراستي و انتظامي مي تواند به عنوان يك شغل مورد توجه قرار گيرد؟

۲- آيا مي دانيد كه؛ در بسياري از كشورهاي دنيا ايجاد موسسات تحقيقاتي و كارآگاه خصوصي، كاملا متداول مي باشد؟

۳- آيا مي دانيد كه؛ ايجاد موسسات ارائه دهنده سيستمهاي امنيتي و حفاظتي، يكي از راههاي كسب درآمد مي باشد؟

 ز- گردشگري و جذب توريست:

۱- آيا مي دانيد كه؛ در دنياي ماشيني عصر جديد، سكونت در خانه هاي سنتي و استفاده از امكانات كاملا قديمي و سنتي در روستاها و مكانهاي طبيعي و حتي دور افتاده در كشورهاي مختلف دنيا و از جمله ايران، طرفداران فراواني داشته و يكي از زمينه هاي بسيار پر سود گردشگري و صنعت توريسم به شمار مي رود؟

۲- آيا مي دانيد كه؛ صنعت قنات، كوير ايران، كوههاي مريخي در بوشهر، سياه چادرهاي عشايري و ديگر جاذبه هاي اختصاصي ايران، از قابليتهاي فراواني براي ايجاد موسسات گردشگري و جلب توريست برخوردار است؟

۳- آيا مي دانيد كه؛ مي توانيد ايجاد مجتمعهاي اقامتي سنتي و يا مدرن در دل كوير را نيز به عنوان يك فرصت شغلي استثنايي مورد توجه قرار دهيد؟

۴- آيا مي دانيد كه؛ همواره هزاران توريست داخلي و خارجي وجود دارند كه به شدت علاقمند هستند كه مدتي زندگي در سياه چادرهاي عشايري و همراهي با كاروانهاي كوچ عشايري را تجربه كنند؟

۵- آيا مي دانيد كه؛ شتر سواري در كوير، مسافرت با دليجان، كالسكه يا حتي ارابه مي تواند به يك جاذبه گردشگري براي جهانگردان تبديل شود؟

 ط – تجارت و بازرگاني:

۱- آيا مي دانيد كه؛ در صورت آشنايي با بازار نفت، خريد و فروش نفت كشور به عنوان يك محصول پر سود، براي تمام علاقمندان به فعاليت در اين عرصه امكان پذير شده است؟

۲- آيا مي دانيد كه؛ مي توانيد با ثبت شركت يا مشاركت در پروژههاي بين المللي، نسبت به صدور خدمات فني و يا سرمايه گذاري در ساير كشورها نيز اقدام نماييد؟

 ي- مشاغل خانگي:

۱-       انواع صنايع دستي در موضوعات مختلف، همچنان مشتريان داخلي و بويژه خارجي فراواني دارد.

۲-        تايپ متن يا اپراتوري رايانه يكي ديگر از مصاديق كار در خانه محسوب مي شود.

۳-       ماكت سازي در زمينه هاي مختلف مي تواند در خانه نيز انجام شود.

۴-       توليد نرم افزارهاي رايانه اي كار پرسود ديگري است كه مي توان در محيطهاي مختلف مانند خانه به انجام آن اهتمام ورزيد.

۵-       توليد پوشاك در اشكال مختلف از قديم الايام در خانه ها رواج داشته است.

۶-        تهيه و توليد تابلوهاي نقاشي كار مناسبي است كه توليد آن در خانه به سادگي ممكن است.

۷-       ترجمه كتب و متون فارسي به ساير زبانهاي خارجي و بالعكس هم در محيط خانه امكان پذير است.

۸-        جستجوي مطالب مورد نظر موسسات و مراكز دولتي و غير دولتي يا مطالب پژوهشي براي محققين و پژوهشگران در اينترنت را هم مي شود در خانه انجام داد.

۹-        توليد ترشيجات و انواع مربا از موضوعاتي بشمار مي رود كه از ديرباز هزينه بسياري از خانواده ها را تامين مي نمايد.

۱۰-   در سالهاي اخير، تهيه و عرضه غذاهاي سنتي و خانگي نيز به يك شغل خانگي تبديل شده است.

      « ضمن تشكر از شما مراجعه كننده گرامي، انتظار مي رود، اين فهرست با همكاري شما عزيزان، هر روز بيش از پيش تكميل و معرف هزاران فرصت شغلي موجود در كشور گردد».

منبع:ره توشه(احمد رضا هدايتي)


X